Емаль ХС-5226 необрастайка для підводної частини корпусів судів
- В наявності
- Тільки оптом
250 ₴/кг
Мінімальне замовлення — 5 кг
Показати всі оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 1000 грн
- +380 (44) 337-48-00- Віктор (Стаціонарний)
Емаль ХС-5226 для захисту від обростання підводної частини корпусів кораблів, що експлуатуються в районах із помірним і тропічним кліматом. Дозволена для застосування в суднобудуванні та судноремонті.
Склад: Являє собою суспензію пігментів і біоцидів у розчині омиленого сополімеру хлорвінілу з вінілацетатом і каніфолі в суміші органічних розчинників. Як біоциди застосовують органічні сполуки оксидів міді та олова.
Призначення та переваги:
Антифулінгові фарби, також відомі як фарби, що не ростуть, використовуються на судах для захисту підводної частини корпусу від накопичення водоростей, ракоподібних, молюсків та інших морських організмів. Вони мають низку спеціальних властивостей, які роблять їх ефективними в боротьбі з накопиченням біологічних організмів.
- Запобігання обростанню: Головна мета антифулінгових фарб — запобігання накопиченню водоростей, ракоподібних та інших морських організмів на підводній частині корпусу корабля. Ці фарби містять спеціальні домішки, як-от біоциди та інші інгредієнти, які відштовхують або знищують організми, не даючи їм прикріплюватися й розмножуватися на поверхні.
- Поліпшення гідродинаміки: Обростання на корпусі судно може неабияк збільшити опір руху та погіршити його гідродинамічні характеристики. Антифулінгові фарби допомагають підтримувати гладку та чисту поверхню, що сприяє зниженню опору води та поліпшенню швидкості й ефективності судна.
- Зниження витрати палива: Завдяки покращеній гідродинаміці та зниженому зростанню, кораблі, покриті антифулінговими фарбами, можуть досягати вищої ефективності у використанні палива. Зниження опору руху знижує необхідну потужність для переміщення корабля, що в кінцевому підсумку може заощадити чималі витрати на паливо.
- Збільшення проміжків між обслуговуванням: Антифулінгові фарби мають тривалий термін експлуатації та здатні зберігати свою ефективність упродовж тривалого часу. Це означає, що судновласникам необхідно проводити рідкісні роботи з видалення
- Захист від корозії: Антифулінгові фарби не тільки запобігають зростанню, але й забезпечують захист підводної частини корабля від корозії. Вони створюють захисне покриття, яке запобігає проникненню вологи та солі в металеві поверхні корпусу, що допомагає запобігти пошкодженню та деградації матеріалів.
- Поліпшення екологічної сумісності: Сучасні антифулінгові фарби розробляються з урахуванням екологічних вимог і стандартів. Вони максимально знижують виділення шкідливих речовин у морське середовище та мінімізують негативний вплив на морську фауну та флору. Це дає змогу судновласникам дотримуватися екологічних норм і обмеження, знижуючи вплив корабля на довкілля.
- Різноманітність вибору та застосування: Антифулінгові фарби доступні в різних формулах і типах, даючи змогу судновласникам вибрати найвідповідніший варіант для свого корабля й умов експлуатації. Вони можуть бути застосовані на різних матеріалах корпусу, включно зі сталлю, алюмінієм, деревом і склопластиком, а також на різних типах судом, включно з яхтами, комерційними судами та морськими платформами.
- Спрощення обслуговування: Антифулінгові або як їх називають у простому народі - Необтяжливі фарби, полегшують обслуговування судна та зменшують потребу регулярного очищення та видалення обростання. Вони зазвичай мають гладку поверхню, що спрощує очищення від морського наростання й дає змогу зберігати оптимальну ефективність фарби впродовж тривалого часу.
- Підвищення ефективності роботи двигунів: Підводне обростання на корпусі судна може створювати додатковий опір і знижувати швидкість руху. Фарба необмальовка допомагає зменшити цей ефект, що так само підвищує ефективність роботи двигунів і зменшує їх зношування.
- Поліпшення маневровості: Обростання на корпусі судна може знижувати його маневровість, особливо під час поворотів і зміни курсу. Фарби антионки допомагають підтримувати гладку поверхню, що сприяє кращій маневровості та контролю судна.
- Зниження витрат на обслуговування: Покриття корабля необтяжливими фарбами дає змогу знизити частоту та витрати на очищення й обслуговування підводної частини. Завдяки цьому судновласники можуть заощадити на трудозадатрах і ресурсах, пов'язаних із регулярним очищенням від зрощення.
- Захист від біологічних пошкоджень: Накопичення водоростей, ракоподібних та інших морських організмів на корпусі судна може призвести до пошкоджень, як-от корозія та втрата ефективності антикорозійних покриттів. Антифулінгові необтяжливі фарби запобігають таким пошкодженням, захищаючи поверхню корпусу від біологічного впливу.
- Відповідність міжнародним стандартам: Багато необтяжливих барв відповідають міжнародним стандартам, як-от стандарти Міжнародної морської організації (IMO). Це забезпечує судновласникам відповідність правилам і нормам, а також полегшує проходження перевірок і сертифікації.
Для детальнішої консультації рекомендуємо зв'язатися з менеджером компанії!
+38(067)582-91-90 — Віктор
- Час висихання до ст.3 за (20±2) 05 не більш ніж 3 години.
- Расход эмали на один шар — 180-250 г/м2, залежно від методу нанесення. Кількість шарів емалі — 2.
- Заходи безпеки: Зберігати в щільно закритій тарі, Зберігати від вологи, дії тепла та прямих сонячних променів. Матеріали вогненебезпечні! Не працювати поблизу відкритих джерел вогню. Роботи проводити за гарної вентиляції, в гумових рукавичках, з використанням індивідуальних засобів захисту.
- Спосіб застосування: Способи нанесення: безповітряним розпиленням, пензлем, валиком за температури навколишнього повітря від мінус 150 °C до 350 °C. Перед застосуванням емалі ретельно перемішують до досягнення однорідності за всім обсягом тарного місця. За потреби допускається розведення емалі ХС-5226 ксилілом або розчинником Р-4 в кількості не більш ніж 10% від маси емалі.
- Схеми забарвлення:
1. Ґрунтовка ВЛ-05, ВЛ-023, ЕП-0263 та ін. — 1 шар.
2. Протикорозійні емалі ХС-436, ЕП-46У, СП-1266 та ін. — 2-3 шари.
3. Протиобертова емаль ХС-5226 — 2 шари. Нанесення протибузкої емалі безпосередньо на метал не допускається.
Коли йдеться про фарбування корпусу корабля, важливо враховувати кілька порад і рекомендацій, щоб досягти найкращих результатів.
Як правильно підготувати поверхню перед нанесенням фарби?
Правильна підготовка поверхні перед нанесенням фарби та подальше професійне виконання всіх етапів фарбування корпусу судна істотно впливають на якість і довговічність покриття.
Основні етапи процесу фарбування корпусу корабля:
Фарбування корпусу судна — це складний і важливий процес, який вимагає ретельної підготовки та правильного виконання для досягнення найефективнішого результату.
Судновласникам треба звернутися до відповідних інструкцій і регламентів, щоб забезпечити правильне виконання процесу фарбування.
-
Правильна підготовка поверхні: Основний ключ до успішного фарбування корпусу корабля — це ретельна підготовка поверхні. Переконайтеся, що поверхня чиста, вільна від старої фарби, іржі, бруду та інших забруднень. Проведіть шліфування та вирівнювання поверхні, щоб створити ідеальну основу для нанесення фарби.
-
Використання якісних матеріалів і фарб: Під час вибору матеріалів і фарб для фарбування корпусу судна рекомендується звернутися до надійних виробників і використовувати якісні продукти. Фарби мають бути спеціально розроблені для морського середовища, мати високу стійкість до впливу води, солі та ультрафіолетового випромінювання.
-
Дотримуйтесь інструкцій виробника: Уважно прочитайте і дотримуйтеся інструкцій виробника, що стосуються застосування й нанесення фарби. Дізнайтеся про правильні пропорція, температурні умови, методи нанесення й час висихання. Це допоможе вам досягти оптимальних результатів і продовжити термін експлуатації пофарбованої поверхні.
-
Робота відповідно до погодних умов: Під час фарбування корпусу корабля врахуйте погодні умови. Ідеально проводити роботи в суху, теплу та безвітряну погоду. Уникайте роботи за високої вологості або низьких температур, позаяк це може вплинути на якість і термін висихання фарби.
-
Застосування декількох шарів фарби: Щоб досягти рівномірного та міцного покриття, рекомендується нанести кілька шарів фарби. Дотримуйтеся рекомендацій виробника щодо кількості шарів і часу між їх нанесенням.
-
Очищення поверхні: Почніть із очищення поверхні від старої фарби, пилу, бруду та інших забруднень. Використовуйте відповідні інструменти, як-от струменевий апарат, щітки, скребки або абразивні матеріали для видалення старого покриття і відкладень.
-
Видалення іржі та корозії: Якщо на поверхні є іржа чи корозія, очистьте її за допомогою спеціальних засобів, наприклад, знежирювачів або антикорозійних препаратів. За потреби, зробіть шліфування, щоб видалити пошкоджені зони та створити гладку поверхню.
-
Шліфування поверхні: Шліфування поверхні допомагає видалити нерівності, подряпини та пошкодження, а також забезпечує гарну адгезію фарби. Використовуйте шліфувальний папір або шліфувальні блоки з різною зернистістю, починаючи з грубої зернистості для видалення великих нерівностей і поступово переходячи до дрібнішої зернистості для отримання гладкої поверхні.
-
Очищення та знежирення: Після шліфування поверхню необхідно ретельно очистити й знежирити, щоб видалити залишки пилу, олій або жирів. Використовуйте спеціальні знежирювальні засоби або розчинники, дотримуючись інструкцій виробника.
-
Замаскування: За потреби проведіть замаскування тих частин судна, які не вимагають фарбування. Використовуйте маскувальну стрічку та покривні матеріали, щоб захистити ці зони від потрапляння фарби.
-
Застосування ґрунтовки: Після підготовки поверхні рекомендується нанести ґрунтовку. Ґрунтовка забезпечує найкращу адгезію фарби до поверхні та створює захисний шар. Використовуйте відповідну ґрунтовку для морського середовища та дотримуйтесь інструкцій виробника щодо способу нанесення та часу висихання.
-
Розмітка та нанесення фарби: Перед нанесенням фарби рекомендується провести розмітку, щоб визначити рівномірне покриття й межі різних колірних зон. Використовуйте відповідні інструменти, як-от пензлі, валики або розпилювачі, для нанесення фарби. Зверніться до рекомендацій виробника щодо техніки нанесення, кількості шарів і часу між ними.
-
Дотримання часу висихання: Після нанесення фарби важливо дати їй достатньо часу для висихання й затвердіння. Дотримуйтесь вказівок виробника щодо часу висихання кожного шару фарби. Уникайте контакту з водою або іншими шкідливими речовинами до повного висихання фарби.
-
Завершальні шліфування й обробка: За потреби після висихання фарби можна виконати завершальне шліфування для видалення дрібних нерівностей і отримання гладкішої поверхні. Після шліфування можна розпочати оброблення, як-от нанесення лаку або захисного покриття для надання додаткової стійкості та блиску пофарбованій поверхні.
-
Контроль качества: Після закінчення процесу фарбування рекомендується провести контроль якості, щоб переконатися в рівномірності покриття, браку дефектів і відповідності вимогам. Виконайте візуальний огляд і за потреби виміряйте товщину покриття за допомогою спеціального обладнання.
-
Підготовка поверхні: Першим етапом є підготовка поверхні корпусу корабля. Це вмикає очищення від старої фарби, видалення іржі, шліфування та вирівнювання поверхні. У разі потреби можуть бути зроблені додаткові кроки, як-от ремонт пошкоджень або заміна деталей.
-
Застосування ґрунтовки: Після підготовки поверхні треба нанесення ґрунтувального шару. Ґрунтовка допомагає покращити зчеплення між поверхнею та фарбою, а також запобігає корозії. Ґрунтувальний шар має бути рівномірно нанесений і залишений на висихання відповідно до рекомендацій виробника.
-
Нанесення основного шару фарби: Після висихання ґрунтовки треба нанесення основного шару фарби. Вибір фарби залежить від вимог і переваг судновласника, а також від типу корабля та його умов експлуатації. Фарба може бути нанесена за допомогою розпилення, пензля або валика в кілька шарів для досягнення необхідної щільності та рівномірного покриття.
-
Застосування захисного покриття: Після нанесення основного шару фарби може бути нанесене захисне покриття для поліпшення довговічності та захисту від агресивних впливів довкілля, як-от солона вода або ультрафіолетове випромінювання. Захисне покриття може бути прозорим або мати колірний відтінок, залежно від переваг і вимог.
-
Фінішне шліфування й оздоблення: Після висихання фарби та захисного покриття проводиться фінішне шліфування для видалення нерівностей і отримання гладкої поверхні. Потім може бути зроблена обробка, як-от полірування або нанесення додаткових захисних шарів.
-
Контроль качества: Після завершення процесу фарбування треба провести контроль якості, щоб переконатися, що пофарбована поверхня корпусу корабля відповідає вимогам. Це може вмикати візуальний огляд, вимірювання товщини покриття, перевірка наявності дефектів або невідповідностей. Контроль якості дає змогу переконатися, що фарбування зроблене правильно та забезпечує необхідний захист і естетичний вигляд.
-
Підтримка та технічне обслуговування: Після фарбування корпусу судна треба передбачити регулярне підтримання та технічне обслуговування. Це може вмикати періодичне очищення та перевірку стану пофарбованої поверхні, ремонт місцевих ушкоджень, а також необхідність перефарбовування або оновлення покриття в майбутньому. Регулярне обслуговування допомагає підтримувати якість і довговічність пофарбованої поверхні корабля.
-
Дотримання норм і стандартів: Важливо враховувати, що фарбування корпусу судна має відповідати нормам і стандартам, встановленим органами, що регулюють. Це включає дотримання екологічних вимог, використання сертифікованих матеріалів і дотримання правил безпеки.
Основні | |
---|---|
Виробник | Технобудресурс |
Країна виробник | Україна |
Колір | Білий |
- Ціна: 250 ₴/кг
- Мінімальне замовлення: 5 кг