Фарба Stancolac 914 епоксидна фарба для підводної частини дюралевого човна
- Готово до відправки
- Оптом і в роздріб
1 031 ₴/комплект
Показати оптові ціни- +380 (44) 337-48-00- Віктор (Стаціонарний)
Фарба 914 Stancolac — двокомпонентне лакофарбове покриття Преміумкласу на епоксидній основі, вдосконалене вініловими смолами. Вінілові смола підсилюють адгезію з поверхнею, що фарбується, та за дотримання всіх рекомендацій щодо нанесення гарантує до 10 років експлуатації поверхні у разі використання системи антикорозійного захисту! За одношарового нанесення фарба надійно захищатиме вашу поверхню упродовж до 7 років.
Епоксидна корабельна фарба 914 для підводної частини судна, крім застосування, як фінішний шар ЛФМ має кілька інших функцій, а саме:
- Нанесення як ґрунт. Завдяки епоксидній основі продукт можна використовувати як ґрунт у деяких системах фарбування кольорового металу. Ідеально в якості грунту на дюралевий човен.
- Міжшарова експлуатація. Ідеально працює в епоксидних системах фарбування як проміжний шар.
Переваги:
- Удосконалений захист металу від коррозии.
- Стійкість до впливів хімічних реактив.
- Надійний захист від механічних пошкоджень та стирання.
- Першокласна адаптація до агресивних умов зовнішнього середовища.
- Модифікована адгезія. Питання про те, що фарба злазить або потріскається ви можете позбутися від них на найближчі 5-7 років завдяки двокомпонентній епоксидної основи.
- Ідеально для підводної частини човна
Браки:
- Выгорание. Попри преміум'якість матеріалу, епоксидні ЛФМ не можуть зберігати свій колір у разі тривалого впливу сонця на матеріал. Якщо поверхня, що фарбується, експлуатується просто неба, де вплив сонця чинить навантаження впродовж усього дня, будьте готові до того, що за кілька років насичений жовтий колір згодом стане блідо-жовтим.
Основні аспекти антикорозійних фарб для човна:
-
Антикорозійний захист: Головне завдання антикорозійних фарб — запобігти утворенню корозії на металевих поверхнях човна. Кораблева фарба 914 станколак створює міцний захисний шар, який запобігає проникненню вологи, солі, кислот та інших агресивних речовин, здатних викликати корозію.
-
Міцна адгезія: Антикорозійна фарба 914 для дюраль алюмінієвий човна має високу адгезію, тобто міцне зчеплення з поверхнею човна. Це гарантує надійне покриття, яке не буде легко відшаровуватися або облазити.
-
Стійкість до впливу довкілля, води, вологи, а також до ультрафіолетового випромінювання: Фарби, як-от Станколак 914, призначені для підводної частини човна, стійкі до атмосферних впливів, солоної води та ультрафіолетового випромінювання.
Антикорозійні корабельні фарби для підводної частини човна мають високу стійкість до впливу води та вологи. Вони запобігають проникненню води та її взаємодії з металом, що допомагає запобігти корозії та зберегти інтеграніт поверхні човна. -
Візуальна якість: Фарба для надводної частини дюраль алюмінієвого човна 914 також має гарне естетичне оздоблення. Виробник Stancolac пропонує широкий вибір кольорів і відтінків корабельної фарби 914, що дає змогу підібрати відтінок, що відповідає дизайну та стилю човна. Отже, вони не тільки захищають поверхню від корозії, але й надають човні привабливого зовнішнього вигляду.
-
Легкість нанесення й обслуговування: Антикорозійні фарби зазвичай розроблені з урахуванням зручності та ефективності їх нанесення. Вони можуть бути доступні в різних формах, як-от пензлі, валики або спрей-пістолети, що полегшує процес нанесення на поверхню човна. Деякі фарби також можуть мати гарну розтічність, що дає змогу рівномірно розподілити фарбу та досягти гладкого покриття. В обслуговуванні корабельна фарба 914 для дюраль алюмінієвих човнів дуже проста, стійкість до очищення та мийними засобами дає змогу легко видалити забруднення з поверхні та підтримувати їх чистоту й ефективність захисту.
-
Екологічна безпека: Сучасні антикорозійні фарби для надводної частини човна можуть бути розроблені з урахуванням екологічної безпеки. Вони можуть містити мінімальну кількість шкідливих речовин і важких металів, що знижує їхній негативний вплив на довкілля та морську екосистему.
-
Тривалий термін експлуатації: Антикорозійні фарби зазвичай мають тривалий термін експлуатації в лакофарбових системах захисту. Емаль корабельна для підводної частини човна 914 в системі з ґрунтом і фарбою, що не збільшується, зберігає свої захисні властивості та візуальний вигляд упродовж 5 років, що дає змогу зменшити потребу в частому перефарбуванні й обслуговуванні.
- Колір, відтінок: Колерування по каталогу Ral K7
- Ступінь блиску: матова
- Співвідношення компонентів (А+В): 4:1
- Виробник: Stancolac (Греція)
- Тара: 1,25 кг, 25 кг.
- Щільність: 1,40-1,45 кг/літр (чорний 1,55-1,60 кг/літр)
- Сухий залишок: 65±2% за об'ємом, 75% за вагою
- Витрата: 4,5 м2/кг (100 мкм)
- Термін експлуатації: в системі з ґрунтом і фарбою, що не збільшується — від 10 до 15 років в умовах агресивного середовища
- Життєздатність суміші: 8-10 годин (за 25 °C)
- Стійкість до температури: До 120°С
- Час сушіння за 25 °C:
- На відлипання: 3-5 годин
- До ступеня 3: 8-12 годин
- Міжшарова витримка: Мінімум 12 годин, максимум — 48 годин
- Повна полімеризація: 5-7 днів. - Підготовка Поверхні: Поверхня має бути знежирена, очищена від бруду та пилу. Металеві поверхні рекомендується обробити піскоструминним очищенням до мінімуму Sa 2½. Рекомендовані до використання ґрунти: Грунт 812 або грунт 751.
- Нанесення: Приблизно через 10 хвилин після змішування. Не застосовувати на поверхнях, раніше пофарбованих однокомпонентними фарбами.
- Методи нанесення: Розпилювачем (діаметр: 1,8-2,2 mm, тиск: 3-5 bar) — після розведення розчинником 1131 на 5-10%. Безповітряним розпиленням — розвести розчинником 1131 на 5-10%.
- Рекомендована товщина плівки: 50-150 мкм
- Наносити за температури: 5-35ºC
- Вологість: < 80%
- Розчинник: 1131
- Гарантійний термін зберігання — 12 місяців
Коли йдеться про фарбування корпусу корабля, важливо враховувати кілька порад і рекомендацій, щоб досягти найкращих результатів.
Як правильно підготувати поверхню перед нанесенням фарби?
Правильна підготовка поверхні перед нанесенням фарби та подальше професійне виконання всіх етапів фарбування корпусу судна істотно впливають на якість і довговічність покриття.
Основні етапи процесу фарбування корпусу корабля:
Фарбування корпусу судна — це складний і важливий процес, який вимагає ретельної підготовки та правильного виконання для досягнення найефективнішого результату.
Судновласникам треба звернутися до відповідних інструкцій і регламентів, щоб забезпечити правильне виконання процесу фарбування.
-
Правильна підготовка поверхні: Основний ключ до успішного фарбування корпусу корабля — це ретельна підготовка поверхні. Переконайтеся, що поверхня чиста, вільна від старої фарби, іржі, бруду та інших забруднень. Проведіть шліфування та вирівнювання поверхні, щоб створити ідеальну основу для нанесення фарби.
-
Використання якісних матеріалів і фарб: Під час вибору матеріалів і фарб для фарбування корпусу судна рекомендується звернутися до надійних виробників і використовувати якісні продукти. Фарби мають бути спеціально розроблені для морського середовища, мати високу стійкість до впливу води, солі та ультрафіолетового випромінювання.
-
Дотримуйтесь інструкцій виробника: Уважно прочитайте і дотримуйтеся інструкцій виробника, що стосуються застосування й нанесення фарби. Дізнайтеся про правильні пропорція, температурні умови, методи нанесення й час висихання. Це допоможе вам досягти оптимальних результатів і продовжити термін експлуатації пофарбованої поверхні.
-
Робота відповідно до погодних умов: Під час фарбування корпусу корабля врахуйте погодні умови. Ідеально проводити роботи в суху, теплу та безвітряну погоду. Уникайте роботи за високої вологості або низьких температур, позаяк це може вплинути на якість і термін висихання фарби.
-
Застосування декількох шарів фарби: Щоб досягти рівномірного та міцного покриття, рекомендується нанести кілька шарів фарби. Дотримуйтеся рекомендацій виробника щодо кількості шарів і часу між їх нанесенням.
-
Очищення поверхні: Почніть із очищення поверхні від старої фарби, пилу, бруду та інших забруднень. Використовуйте відповідні інструменти, як-от струменевий апарат, щітки, скребки або абразивні матеріали для видалення старого покриття і відкладень.
-
Видалення іржі та корозії: Якщо на поверхні є іржа чи корозія, очистьте її за допомогою спеціальних засобів, наприклад, знежирювачів або антикорозійних препаратів. За потреби, зробіть шліфування, щоб видалити пошкоджені зони та створити гладку поверхню.
-
Шліфування поверхні: Шліфування поверхні допомагає видалити нерівності, подряпини та ушкодження, а також забезпечує гарну адгезію фарби. Використовуйте шліфувальний папір або шліфувальні блоки з різною зернистістю, починаючи з грубої зернистості для видалення великих нерівностей і поступово переходячи до дрібнішої зернистості для отримання гладкої поверхні.
-
Очищення та знежирення: Після шліфування поверхню необхідно ретельно очистити й знежирити, щоб видалити залишки пилу, олій або жирів. Використовуйте спеціальні знежирювальні засоби або розчинники, дотримуючись інструкцій виробника.
-
Замаскування: За потреби проведіть замаскування тих частин судна, які не вимагають фарбування. Використовуйте маскувальну стрічку та покривні матеріали, щоб захистити ці зони від потрапляння фарби.
-
Застосування ґрунтовки: Після підготовки поверхні рекомендується нанести ґрунтовку. Ґрунтовка забезпечує найкращу адгезію фарби до поверхні та створює захисний шар. Використовуйте відповідну ґрунтовку для морського середовища та дотримуйтесь інструкцій виробника щодо способу нанесення та часу висихання.
-
Розмітка та нанесення фарби: Перед нанесенням фарби рекомендується провести розмітку, щоб визначити рівномірне покриття й межі різних колірних зон. Використовуйте відповідні інструменти, як-от пензлі, валики або розпилювачі, для нанесення фарби. Зверніться до рекомендацій виробника щодо техніки нанесення, кількості шарів і часу між ними.
-
Дотримання часу висихання: Після нанесення фарби важливо дати їй достатньо часу для висихання й затвердіння. Дотримуйтесь вказівок виробника щодо часу висихання кожного шару фарби. Уникайте контакту з водою або іншими шкідливими речовинами до повного висихання фарби.
-
Завершальні шліфування й обробка: За потреби після висихання фарби можна виконати завершальне шліфування для видалення дрібних нерівностей і отримання гладкішої поверхні. Після шліфування можна розпочати оброблення, як-от нанесення лаку або захисного покриття для надання додаткової стійкості та блиску пофарбованій поверхні.
-
Контроль качества: Після закінчення процесу фарбування рекомендується провести контроль якості, щоб переконатися в рівномірності покриття, браку дефектів і відповідності вимогам. Виконайте візуальний огляд і за потреби виміряйте товщину покриття за допомогою спеціального обладнання.
-
Підготовка поверхні: Першим етапом є підготовка поверхні корпусу корабля. Це вмикає очищення від старої фарби, видалення іржі, шліфування та вирівнювання поверхні. У разі потреби можуть бути зроблені додаткові кроки, як-от ремонт пошкоджень або заміна деталей.
-
Застосування ґрунтовки: Після підготовки поверхні треба нанесення ґрунтувального шару. Ґрунтовка допомагає покращити зчеплення між поверхнею та фарбою, а також запобігає корозії. Ґрунтувальний шар має бути рівномірно нанесений і залишений на висихання відповідно до рекомендацій виробника.
-
Нанесення основного шару фарби: Після висихання ґрунтовки треба нанесення основного шару фарби. Вибір фарби залежить від вимог і переваг судновласника, а також від типу корабля та його умов експлуатації. Фарба може бути нанесена за допомогою розпилення, пензля або валика в кілька шарів для досягнення необхідної щільності та рівномірного покриття.
-
Застосування захисного покриття: Після нанесення основного шару фарби може бути нанесене захисне покриття для поліпшення довговічності та захисту від агресивних впливів довкілля, як-от солона вода або ультрафіолетове випромінювання. Захисне покриття може бути прозорим або мати колірний відтінок, залежно від уподобань і вимог.
-
Фінішне шліфування й оздоблення: Після висихання фарби та захисного покриття проводиться фінішне шліфування для видалення нерівностей і отримання гладкої поверхні. Потім може бути зроблена обробка, як-от полірування або нанесення додаткових захисних шарів.
-
Контроль качества: Після завершення процесу фарбування треба провести контроль якості, щоб переконатися, що пофарбована поверхня корпусу корабля відповідає вимогам. Це може вмикати візуальний огляд, вимірювання товщини покриття, перевірка наявності дефектів або невідповідностей. Контроль якості дає змогу переконатися, що фарбування зроблене правильно та забезпечує необхідний захист і естетичний вигляд.
-
Підтримка та технічне обслуговування: Після фарбування корпусу судна треба передбачити регулярне підтримання та технічне обслуговування. Це може вмикати періодичне очищення та перевірку стану пофарбованої поверхні, ремонт місцевих пошкоджень, а також необхідність перефарбовування або оновлення покриття в майбутньому. Регулярне обслуговування допомагає підтримувати якість і довговічність пофарбованої поверхні корабля.
-
Дотримання норм і стандартів: Важливо враховувати, що фарбування корпусу корабля має відповідати нормам і стандартам, встановленим органами для регулювання. Це включає дотримання екологічних вимог, використання сертифікованих матеріалів і дотримання правил безпеки.
Основні | |
---|---|
Виробник | Stancolac |
Країна виробник | Греція |
Колір | Білий |
Тип використання | Універсальний |
Фасовка матеріалу (кг) | 25 |
Основні атрибути | |
Максимальна робоча температура навколишнього середовища | 40 град. |
Тип | Фарба |
Максимальна температура зберігання | 35 град. |
Мінімальна температура зберігання | 5 град. |
Час висихання | 6 час |
Основа фарби | Епоксидна |
Кількість компонентів | Двокомпонентна |
Без запаху | False |
Користувальницькі характеристики | |
Ступінь блиску | Матова |
Витрата | 111 кв.м |
- Ціна: 1 031 ₴/комплект