Продавець Технобудсервіс розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
215 відгуків
ПОРОШКОВІ ФАРБИ ETIKA™| ВІД 25 КГ БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКАДетальніше

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Технобудсервис
+380 (67) 582-91-90- Віктор
+380 (44) 337-48-00- Віктор (Стаціонарний)
Додати відгук

Поліуретанова фарба Stancolac 5008 зносостійка фінішна фарба для надводної частини лодки

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб

1 105,25 ₴/комплект

Показати оптові ціни
+380 (67) 582-91-90
- Віктор
  • +380 (44) 337-48-00
    - Віктор (Стаціонарний)
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Поліуретанова фарба Stancolac 5008 зносостійка фінішна фарба для надводної частини лодки
В наявностіПоліуретанова фарба Stancolac 5008 зносостійка фінішна фарба для надводної частини лодки
1 105,25 ₴/комплект
+380 (67) 582-91-90
- Віктор
  • +380 (44) 337-48-00
    - Віктор (Стаціонарний)
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

  Краска поліуретанова 5008

 
Стійкість покриття
Покриття стійке до механічних, хімічних впливів, ультрафіолету, промислового й агресивного середовища.
 
 
Антикорозійні властивості
Антикорозійна толстошарова фарба, Захист від корозії сталевих конструкцій.
 
 
Сфера використання
Металевих споруд, зовнішньої поверхні суден, кораблів, човнів.

 

Опис:

Застосовується для фарбування заґрунтованих металевих поверхонь, промислових споруд, що експлуатуються в екстримальному середовищі

Поліуретанова корабельна фарба Станколак 5008 — це спеціальний, двокомпонентний високоякісний склад лакофарбових, антикорозійних та інших пігментів, який використовується для фарбування корабельних кузовів і деталей попередньо заґрунтованих антикорозійним ґрунтом 812 або ґрунтом 751.

Кораблева фарба Stancolac 5008 забезпечує захист від атмосферних навантажень, як-от сонячні промені, дощ, сніг і бруд, морської та прісної річкової води, а також захист від стирання. Також надає кораблю естетично приємного зовнішнього вигляду. Станколак 5008 формує довговічне покриття, стійке до механічних, хімічних впливів, ультрафіолету, морського клімату, кислотного, промислового середовища.

Кораблева фарба Станколак 5008 має низку характеристик і особливостей, які роблять її ефективним покриттям у захисті човна й корабля від пошкоджень і корозії металу.

Основні аспекти антикорозійних фарб для човна:

  1. Антикорозійний захист: Головне завдання антикорозійних фарб — запобігти утворенню корозії на металевих поверхнях човна. Кораблева фарба Станколак 5008 створює міцний захисний шар, який запобігає проникненню вологи, солі, кислот та інших агресивних речовин, здатних викликати корозію.

  2. Міцна адгезія: Антикорозійна фарба для човна має високу адгезію, тобто міцне зчеплення з поверхнею човна. Це гарантує надійне покриття, яке не буде легко відшаровуватися або облазити.

  3. Стійкість до впливу довкілля, води, вологи, а також до ультрафіолетового випромінювання: Фарби палубні, як-от 5008 stancolac, призначені для надводної частини човна, мають бути стійкими до атмосферних впливів, солоної води та ультрафіолетового випромінювання.
    Антикорозійні корабельні фарби для надводної частини човна мають високу стійкість до впливу води та вологи. Вони запобігають проникненню води та її взаємодії з металом, що допомагає запобігти корозії та зберегти інтегратуру поверхні човна. 
    Корабельні фарби стійкі до ультрафіолетового випромінювання, яке може викликати блякнення й деградацію фарби. Це особливо важливо для човнів, які постійно перебувають просто неба та схильні до інтенсивного впливу сонячних променів.

  4. Візуальна якість: Фарба для надводної частини дерев'яного човна 5008 Stanxolac також має гарну естетичну обробку. Виробник Технобудресурс ВП пропонує широкий вибір кольорів і відтінків фарби stancolac 5008, що дає змогу підібрати відтінок, що відповідає дизайну та стилю човна. Отже, вони не тільки захищають поверхню від корозії, але й надають човні привабливого зовнішнього вигляду.

  5. Легкість нанесення й обслуговування: Антикорозійні фарби зазвичай розроблені з урахуванням зручності та ефективності їх нанесення. Вони можуть бути доступні в різних формах, як-от пензлі, валики або спрей-пістолети, що полегшує процес нанесення на поверхню човна. Деякі фарби також можуть мати гарну розтічність, що дає змогу рівномірно розподілити фарбу та досягти гладкого покриття. В обслуговуванні корабельна фарба 5008 дуже проста, стійкість до очищення та мийними засобами дає змогу легко видалити забруднення з поверхні та підтримувати їх чистоту й ефективність захисту.

  6. Екологічна безпека: Сучасні антикорозійні фарби для надводної частини човна можуть бути розроблені з урахуванням екологічної безпеки. Вони можуть містити мінімальну кількість шкідливих речовин і важких металів, що знижує їхній негативний вплив на довкілля та морську екосистему.

  7. Тривалий термін експлуатації: Антикорозійні фарби зазвичай мають тривалий термін експлуатації в лакофарбових системах захисту. Поліуретанова емаль для човна станколак 5008 у системі з ґрунтом і фарбою, що не збільшується, зберігає свої захисні властивості та візуальний вигляд упродовж 5 років, що дає змогу зменшити потребу в частому перефарбуванні й обслуговуванні.

Фарба сертифікована Європейським інститутом з питань корозії,
відповідає ISO 12944 «Захист від корозії сталевих конструкцій системами захисних покриттів».  
Технічні характеристики:
  • Виробник: Stancolac (Греція)
  • Цвета: Кольори по каталогам RAL, NCS, NOVA
  • Ступінь блиску: Напівматова (20), напівглянсова (50), глянсова (90)
  • Щільність: 1,15-1.35 кг/л (залежно від кольору)
  • Сухий залишок: 73% за вагою
  • Теоретична витрата: 7-9м2/кг, під час шару у 50 мкм
  • Рекомендована товщина одного шару: 50 мкм
  • Життєздатність суміші: 3-4 часа при 20ºC
  • Термостійкість: До 80oC постійного впливу і до 120oC короткочасного
  • Співвідношення змішування: A:B–4:1 за вагою
  • В'язкість: 35” (по Ford Cup N.4).
  • Час висихання за 25 °C: (залежить від вологості повітря, температури, кількості розріджувача)
       - Висихання на дотик: 1-2 години
       - Висихання: 8 годин
       - Повне висихання: 48-72 годин.
  • Підготовка поверхні: Поверхня має бути чистою та сухою. Під час нанесення та затвердіння фарби температура навколишнього повітря, поверхні та фарби не має опускатися нижче 5oC. Відносна вологість повітря не має перевищувати 80%. Сталева поверхня має бути заґрунтована двокомпонентними ґрунтовками 812, 751, 912, 914 або 360.
Для детальнішої консультації рекомендуємо зв'язатися з менеджером компанії!
+38(067)582-91-90 — Віктор
Поради та рекомендації:

Коли йдеться про фарбування корпусу корабля, важливо враховувати кілька порад і рекомендацій, щоб досягти найкращих результатів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як правильно підготувати поверхню перед нанесенням фарби? 

Правильна підготовка поверхні перед нанесенням фарби та подальше професійне виконання всіх етапів фарбування корпусу судна істотно впливають на якість і довговічність покриття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні етапи процесу фарбування корпусу корабля:

Фарбування корпусу судна — це складний і важливий процес, який вимагає ретельної підготовки та правильного виконання для досягнення найефективнішого результату. 

Судновласникам треба звернутися до відповідних інструкцій і регламентів, щоб забезпечити правильне виконання процесу фарбування.

 
  1. Правильна підготовка поверхні: Основний ключ до успішного фарбування корпусу корабля — це ретельна підготовка поверхні. Переконайтеся, що поверхня чиста, вільна від старої фарби, іржі, бруду та інших забруднень. Проведіть шліфування та вирівнювання поверхні, щоб створити ідеальну основу для нанесення фарби.

  2. Використання якісних матеріалів і фарб: Під час вибору матеріалів і фарб для фарбування корпусу судна рекомендується звернутися до надійних виробників і використовувати якісні продукти. Фарби мають бути спеціально розроблені для морського середовища, мати високу стійкість до впливу води, солі та ультрафіолетового випромінювання.

  3. Дотримуйтесь інструкцій виробника: Уважно прочитайте і дотримуйтеся інструкцій виробника, що стосуються застосування й нанесення фарби. Дізнайтеся про правильні пропорція, температурні умови, методи нанесення й час висихання. Це допоможе вам досягти оптимальних результатів і продовжити термін експлуатації пофарбованої поверхні.

  4. Робота відповідно до погодних умов: Під час фарбування корпусу корабля врахуйте погодні умови. Ідеально проводити роботи в суху, теплу та безвітряну погоду. Уникайте роботи за високої вологості або низьких температур, позаяк це може вплинути на якість і термін висихання фарби.

  5. Застосування декількох шарів фарби: Щоб досягти рівномірного та міцного покриття, рекомендується нанести кілька шарів фарби. Дотримуйтеся рекомендацій виробника щодо кількості шарів і часу між їх нанесенням.

 

 

  • Очищення поверхні: Почніть із очищення поверхні від старої фарби, пилу, бруду та інших забруднень. Використовуйте відповідні інструменти, як-от струменевий апарат, щітки, скребки або абразивні матеріали для видалення старого покриття і відкладень.

  • Видалення іржі та корозії: Якщо на поверхні є іржа або корозія, очистьте її за допомогою спеціальних засобів, наприклад, знежирювачів або антикорозійних препаратів. За потреби, зробіть шліфування, щоб видалити пошкоджені зони та створити гладку поверхню.

  • Шліфування поверхні: Шліфування поверхні допомагає видалити нерівності, подряпини та ушкодження, а також забезпечує гарну адгезію фарби. Використовуйте шліфувальний папір або шліфувальні блоки з різною зернистістю, починаючи з грубої зернистості для видалення великих нерівностей і поступово переходячи до дрібнішої зернистості для отримання гладкої поверхні.

  • Очищення та знежирення: Після шліфування поверхню необхідно ретельно очистити й знежирити, щоб видалити залишки пилу, олій або жирів. Використовуйте спеціальні знежирювальні засоби або розчинники, дотримуючись інструкцій виробника.

  • Замаскування: За потреби проведіть замаскування тих частин судна, які не вимагають фарбування. Використовуйте маскувальну стрічку та покривні матеріали, щоб захистити ці зони від потрапляння фарби.

  • Застосування ґрунтовки: Після підготовки поверхні рекомендується нанести ґрунтовку. Ґрунтовка забезпечує найкращу адгезію фарби до поверхні та створює захисний шар. Використовуйте відповідну ґрунтовку для морського середовища та дотримуйтесь інструкцій виробника щодо способу нанесення та часу висихання.

  • Розмітка та нанесення фарби: Перед нанесенням фарби рекомендується провести розмітку, щоб визначити рівномірне покриття й межі різних колірних зон. Використовуйте відповідні інструменти, як-от пензлі, валики або розпилювачі, для нанесення фарби. Зверніться до рекомендацій виробника щодо техніки нанесення, кількості шарів і часу між ними.

  • Дотримання часу висихання: Після нанесення фарби важливо дати їй достатньо часу для висихання й затвердіння. Дотримуйтесь вказівок виробника щодо часу висихання кожного шару фарби. Уникайте контакту з водою або іншими шкідливими речовинами до повного висихання фарби.

  • Завершальні шліфування й обробка: За потреби після висихання фарби можна виконати завершальне шліфування для видалення дрібних нерівностей і отримання гладкішої поверхні. Після шліфування можна розпочати оброблення, як-от нанесення лаку або захисного покриття для надання додаткової стійкості та блиску пофарбованій поверхні.

  • Контроль качества: Після закінчення процесу фарбування рекомендується провести контроль якості, щоб переконатися в рівномірності покриття, браку дефектів і відповідності вимогам. Виконайте візуальний огляд і за потреби виміряйте товщину покриття за допомогою спеціального обладнання.

 

 

  1. Підготовка поверхні: Першим етапом є підготовка поверхні корпусу корабля. Це вмикає очищення від старої фарби, видалення іржі, шліфування та вирівнювання поверхні. У разі потреби можуть бути зроблені додаткові кроки, як-от ремонт пошкоджень або заміна деталей. 

  2. Застосування ґрунтовки: Після підготовки поверхні треба нанесення ґрунтувального шару. Ґрунтовка допомагає покращити зчеплення між поверхнею та фарбою, а також запобігає корозії. Ґрунтувальний шар має бути рівномірно нанесений і залишений на висихання відповідно до рекомендацій виробника.

  3. Нанесення основного шару фарби: Після висихання ґрунтовки треба нанесення основного шару фарби. Вибір фарби залежить від вимог і переваг судновласника, а також від типу корабля та його умов експлуатації. Фарба може бути нанесена за допомогою розпилення, пензля або валика в кілька шарів для досягнення необхідної щільності та рівномірного покриття.

  4. Застосування захисного покриття: Після нанесення основного шару фарби може бути нанесене захисне покриття для поліпшення довговічності та захисту від агресивних впливів довкілля, як-от солона вода або ультрафіолетове випромінювання. Захисне покриття може бути прозорим або мати колірний відтінок, залежно від переваг і вимог.

  5. Фінішне шліфування й оздоблення: Після висихання фарби та захисного покриття проводиться фінішне шліфування для видалення нерівностей і отримання гладкої поверхні. Потім може бути зроблена обробка, як-от полірування або нанесення додаткових захисних шарів.

  6. Контроль качества: Після завершення процесу фарбування треба провести контроль якості, щоб переконатися, що пофарбована поверхня корпусу корабля відповідає вимогам. Це може вмикати візуальний огляд, вимірювання товщини покриття, перевірка наявності дефектів або невідповідностей. Контроль якості дає змогу переконатися, що фарбування зроблене правильно та забезпечує необхідний захист і естетичний вигляд.

  7. Підтримка та технічне обслуговування: Після фарбування корпусу судна треба передбачити регулярне підтримання та технічне обслуговування. Це може вмикати періодичне очищення та перевірку стану пофарбованої поверхні, ремонт місцевих пошкоджень, а також необхідність перефарбовування або оновлення покриття в майбутньому. Регулярне обслуговування допомагає підтримувати якість і довговічність пофарбованої поверхні корабля.

  8. Дотримання норм і стандартів: Важливо враховувати, що фарбування корпусу корабля має відповідати нормам і стандартам, встановленим органами для регулювання. Це включає дотримання екологічних вимог, використання сертифікованих матеріалів і дотримання правил безпеки. 

Основні
ВиробникStancolac
Країна виробникГреція
КолірБілий
Термін придатності12 міс
Фасовка матеріалу (кг)1.25
Миюча фарбаTrue
Спосіб нанесенняПензликом, Валіком, Механізований
Мінімальна робоча температура навколишнього середовища5.0
Максимальна робоча температура навколишнього середовища35 град.
Максимальна температура зберігання30 град.
Мінімальна температура зберігання-5 град.
Час висихання8 час
Тип використанняУніверсальний
Тип матеріалу, що фарбуєтьсяБетон, Метал
Основа фарбиПоліуретанова
Фактурна фарбаFalse
Витрата9 кв.м
Аерозольна фарбаFalse
Ступінь блискуНапівглянсова
Кількість компонентівДвокомпонентна
Без запахуFalse
Антисептичну властивістьFalse
Користувальницькі характеристики
Спосіб нанесенняПензликом, Валіком, Механізований
  • Ціна: 1 105,25 ₴/комплект

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner